Epost

[email protected]

Vi besvarar alla mail mellan 10.00-19.00

Under helger kan det ta längre tid att få svar.

Returadress

Techkungen, Ruskvädersgatan 8D, 418 34 Göteborg

Kontakta oss

Har du funderingar kring leverans, betalningar eller något annat på sidan?

Läs gärna igenom vanliga frågor och svar för att hitta ditt svar. Om du fortfarande behöver hjälp är du välkommen att höra av dig till oss.

Skicka en fråga till oss på knappen nedanför så hör vi av oss inom 24 timmar

Kontakta oss

Vanliga frågor & svar

Jag har inte fått min leverans, vad gör jag?

Vänligen kontakta vår support på [email protected] om du inte fått någon leverans 3 dagar efter du placerade din order.

Om det har blivit en fördröjning på din leverans skall du ha blivit informerad gällande detta via epost. Kolla gärna om du har fått någon uppdatering innan du hör av dig. Hittar du inget mail får du gärna höra av dig, skicka också med ditt order-id så blir det lättare för oss att identifiera din order.

Min produkt fungerar inte, hur returnerar jag?

Om produkten du har beställt har gått sönder i leveransen eller vid användning står vi för ersättning ett år efter leveransdagen. Kontakta vår support på [email protected] och skicka bild samt en kort förklaring. Du kommer då få en returetikett för att skicka tillbaka den trasiga produkten och ett nytt paket skickas till dig så snart som möjligt.

Jag är inte nöjd, kan jag skicka tillbaka paketet?

Vår återbetalningsgaranti varar i 30 dagar. Om det har gått 30 dagar sedan ditt köp kan vi tyvärr inte erbjuda dig återbetalning eller utbyte.

Det finns vissa situationer där endast delvis återbetalning beviljas (om tillämpligt)

  • Varor är skadade eller saknas delar av.
  • Varje artikel som returneras mer än 30 dagar efter leveransen.

Frakt

För att returnera din produkt ska du skicka din produkt till: Techkungen, Sagagatan 22, 50635 Borås, Sverige.

  • Om produkten skickas tillbaka på grund av att den fungerar felaktigt står vi alltid för alla fraktkostnader.
  • Om produkten skickas tillbaka inom 14 dagar efter den tagits emot så får du tillbaka pengarna du har betalt för frakten från vårt lager men betalar själv frakten till vårt lager.
  • I övriga fall återbetalas inte fraktkostnader.

I de fall där vi står för frakten (felaktig produkt) är det lättast om ni mailar oss så att vi kan skicka en betald fraktetikett till er över mail.

I de fall där ni står för frakten rekommenderar vi att ni använder Postnords skicka direkt tjänst då den är lätt att använda och erbjuder bra priser.
Länk till Postnord skicka direkt – https://portal.postnord.com/skickadirekt/

Se till att packa produkten i ett lämpligt emballage och sätt sedan på fraktetiketten innan ni lämnar in paketet till ett ombud. Om produkten är i oanvänt skick och produkten fungerar som den ska så är det extra viktigt att ni använder ett skyddande emballage där produkten inte blir skadad under frakten.

Beroende på var du bor kan tiden det tar för din utbytta produkt att nå dig variera.

Om du levererar en artikel över 400 SEK bör du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa fraktförsäkring. Vi kan inte garantera att vi får din returnerade artikel.

Kan jag lägga till produkter i min beställning efter att den är gjord?

Vi kan inte höja faktureringsbeloppet på din order efter att du har placerat den. Det smidigaste sättet för dig för att få din beställning snabbt är att lägga en till beställning.

Produktfrågor

Heatvest – Väst med Inbyggd Värme

Storleken jag beställde var för liten

Om du upplever att storleken du beställde var för liten erbjuder vi fri retur för alla köp mellan den 20e December 2020 – 10e Januari 2021. Vi fick in en leverans som var feltryckt på storleksinformationen och det har därför varit svårt att välja rätt. Kontakta vår support för att få hjälp med detta. Skicka med ditt order-id och storlek du vill byta till.